مدت زمان حضور شما در سایت:
دریافت کد
سکه رایگان تیم رایگان در مای افسی
هک کردن مای افسی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, توسط هکر ی از جهنم

دانلود نرم افزار درست شده است

سلام.

فکر می کنم تمام کسایی که با myfc آشنایی دارن می دونند که سکه زیاد چقدر می تونه باعث موفقیت تیمشون باشه و متاسفانه بعضی از سایت ها از سادگی و عدم اطلاعات کافی کاربرا سوء استفاده کرده و اقدام به دزدیدن تیمشون می کنن. حالا من می خوام نرم افزاری را بهتون معرفی کنم که می تونه خیلی راحت سکه تیم شما را افزایش بده.

این نرم افزار از یک ضعف امنیتی در سایت myfc استفاده می کنه و به دیتابیس های سایت دسترسی پیدا می کنه و میزان سکه تیم شما رو افزایش میده اما اول چندتا نکته مهم:

1. تمام سایت هایی که به هر عنوان از شما می خوان رمز عبور و ایمیل تیمتون را در myfc در اختیارشون بزارین، دزد هستن و تمامی عکس هایی که میزارن به عنوان اثبات ادعاشون، کاملا قلابی و ساخته شده توسط فتوشاپه. پس لطفا به هیچ عنوان اطلاعات خودتون رو در اختیار این سایت ها قرار ندین.

2. بسیاری از سایت ها ادعا می کنن که نرم افزاری دارن که می تونه سکه تیم شما رو به صورت نامحدود افزایش بده و در ازای اون نرم افزار ازتون پول می خوان اما اول اینکه اصولا چنین نرم افزاری اصلا موجود نبوده تا حالا و تمام اینها دروغ و کلاهبرداریه.نرم افزاری که من تهیه کردم

اولا کاملا رایگانه و شما هیچ وجه ای بابت این نرم افزار پرداخت نمی کنین و دوما اطلاعات خودتون را که شامل رمز عبور و ایمیل تیمتون هست، فقط در نرم افزار وارد میکنین نه در هیچ سایتی.

3. وجود تعداد تیم های بسیار زیاد در myfc باعث شده تا مسئولان نتونند به همه تیم ها نظارت کنن اما: به دلیل اینکه توجه مسئولان myfc به تیم شما جلب نشه.

4. کار با این نرم افزار بسیار ساده است:

4.1. نرم افزار را اجرا می کنین.

4.2. پست الکترونیک و رمز عبور تیمتون رو در نرم افزار وارد می کنید

4.3. بر روی دکمه افزایش سکه در نرم افزار کلیک کنید. نرم افزار مراحل نفوذ به سیستم مای اف سی را انجام میده و نتیجه رو بهتون میگه که این اعمال حدود 2 دقیقه طول می کشه.

و اما نکات مهم:

1. این نرم افزار کاملا رایگانه و توسط گروه نرم افزاری ستاره شب کاسپین طراحی شده و هر گونه سوء استفاده از این نرم افزار به عهده کاربره و گروه نرم افزاری ستاره شب کاسپین هیچ گونه مسئولیتی را در باره استفاده نادرست از این نرم افزار به عهده نمی گیره:

2. این نرم افزار تنها یک بار در طول فعالیتش که شامل اتصال به سرور myfc و افزایش سکه تیم شماست، از شما می خواد که رمز عبور یا ایمیل تیمتون رو وارد کنید و اصلا به هیچ وجه از شما نمی خواد که رمز یا پست الکترونیک خودتون را به آدرسی ایمیل کنید یا در سایتی ثبت کنید.

3. فرآیند واریز سکه به تیم شما حداکثر 48 ساعت طول می کشه البته ممکنه تنها چند دقیقه بعد از فعالیت هم سکه به حساب تیمتون واریز بشه و این هم به دلیل مسایل امنیتیه در صورتی که بعد از 48 ساعت سکه به تیم شما واریز نشد ممکنه که myfc نقص امنیتی خودش را برطرف کرده باشه(که البته بعید می دونم). شما می تونید دوباره به همین وبلاگ مراجعه کنین و نسخه جدیدتر رو تهیه کنین.


در آخر باز هم میگم این نرم افزار کاملا رایگانه و این خودش دلیلی بر اینه که قصد گروه نرم افزاریه ما برخلاف خیلی ها دزدی و کلاهبرداری نیست و ثانیا این نرم افزار فقط در اولین اجرا و برای یک بار در طول فعالیتش رمز عبور و ایمیل شما رو می خواد و این هم یه دلیل دیگه که بر خلاف خیلی از سایت ها قصد تیم نرم افزاری ما دزدیدن تیم یا پول شما نیست. این نرم افزار از یک نقص امنیتی در myfc استفاده می کنه و به دیتابیس ها دسترسی پیدا می کنه.

دوستان نرم افزار را از اینجا دانلود کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Time spent here:

مای افسی را هک کن